Welcome ! you currently at RYNIE ZONE . Please Don't make Trouble . Don't 4get to follow and leave your comment okey
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

My Lovely ClassMate ッ

Assalamualaikum
hye semuanya . hari ini aku mau kongsi sama kamu semua kerja and kegilaan kami ketika di kelas BI kemarin . hehe . kami ada buat aktiviti time d kelas ttng ayat "arahan" !@instruction , pas tu kami d suru tulis lah @ wat tulisan d tapak tngan kami . haha enjoy nya sbb kami dpat bgmbr2x pas tu sma mdm join skali . yahuuuu ~ wlaupun rsa sedih dgn msalah yg sedia ada, aku tap bertahan sbb kwan2x kelas lah yg wat aku kuat . HAHA ! dpat bgila d kelas hari2x , dpt beketawa ramai2x ~ apa2x pun kamu sentiasa d hati , harap hubungan persahabatan kita akan kekal sehingga akhir hayat, bukan smpai sem 6 jak d poli kuching nhe , pa pun yang jadi pas nhe please "DONT FORGET ME my friend 
nhe lah pic yang dapat aku bgi kamu semua tngok . Have a nice Day friend ! emuahhx !


wif my Madam 
ryn,Noya,Seha
 ME,junai,Alief,gerald
 HAHA . aku berada d mana2x sajjak 
 wuhuuu , my classmate . lovely !
 Madam, zara, ME
 Jack,ME,Noya,Seha
happy CLASSMATE 

S=samudra
A=akan
H=hancur
A=APA
B=bila
A=aku dan kmu
T=terpisah

**** hari-hari akan terus berganti
cintapun juga dapat di ganti
tetapi ada satu yang dak bisa di ganti
aitu sahabat,krna sahabat slalu ada di saat kita senang mau pun susah,Sahabat adalah orang yang mengerti dan bisa memberikan jalan keluar atas kelemahanku
sahabat adalah pribadi yang selalu memberikan motivasi saat aku susah dan saat aku senang
sahabat adalah orang yang setia mendengarkan keleluhan dari ku****


Sudah Baca . Komen sikit . PEACE

0 orang tengah mengkritik ~:

Daisypath Friendship tickers